Tuesday 3 April 2012

MORE BUTTONS... MÉS BOTONS...




... però aquest cop els he fet jo!
Recordeu el meu post sobre la meva petita col.ecció de botons...?
Feia tant de temps que tenia el material preparat i mai no trobava el moment per posar-me a fer botons. Per fi, ahir a la nit, ho vaig probar... quin perill! una altra adicció a la llista...!
De moment només he fet servir un color i un diseny d'estampat. Tinc molts més colors i més idees al cap. La intenció és afegir una secció de botons i medallons a la paradeta del mercat d'artesania del proper Nadal, així que encara tinc temps de fer-ne molts més.


... but this time I made them myself!
Do you remember my post about my little button collection
I had the material and tools ready for a long time but I could never find the right moment to have a go at making buttons. Finally, I tried it last night and oh dear... I have another addiction...!
So far I've only tried one colour and one pattern. I have plenty more colours and ideas in my head. I'd like to sell my handmade buttons and medallions in the craft fair next Christmas, so I have plenty of time to make more.








un medallo 
a medalion 







Ja anire mostrant-ne més.
I'll show you some more soon.

6 comments:

  1. Són molt bonics Irina!!! Jo vaig comprar material per fer-ne i encara no m'he atrevit!! Segur que també enganxa! Quin perill...

    ReplyDelete
  2. Molt bonics Irina tindràs molt èxit!

    ReplyDelete
  3. M'encanten Irina! Com els has fet?
    Per cert, no vas dir res de com t'havia anat la parada d'aquest nadal. Vas tenir èxit? Segur que sí, i aquest botons i medallons volaran! Sort!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alfinal no vaig poder posar la parada! Se'm va espatllar la maquina de cosir i em va fer perdre molt de temps per a poder fer coses. Despres, com que eren els primers mesos d'embaras, em sentia molt cansada, amb molta son i marejada, i no vaig poder fer tot l'stock que volia...
      Espero que aquest cop em surti be!

      Delete
  4. Ai caram! I com coi es fa això? ??? Molt xulos!! Saps què? millor que no m'ho expliquis que encara em vindran ganes de fer-ne... tot i que per una jaqueta que m'he fet ara m'hi falta un botó ben gran.... jejejej haurem de venir a Irlanda!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ha! Tambe tenia pensat fer-ne de grossos. Doncs ja te'n faig un! De quin color el vols?

      Delete

I love your comments! M'agraden els vestries comentaris!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...