Sunday 3 October 2010

HELP! AJUDA!

I DID IT!!!  hey, would you like to grab my button? here on the right...
HO HE ACONSEGUIT!!! voleu enganxar el meu boto al vostre blog? aqui a la dreta el teniu...




It's been a while now since I've been trying to make a button to link into my blog, but despite all the tutorials I've found (and they look so easy and simple! like this one) I can't manage!
Would any of my followers or readers help me with this, please??? Could you tell me all the steps to make one, or could you make one for me? I have the photo for it, it's the same as my header photo and it's in my photobucket account. Nothing comes out when I am pasting the 2 URL addresses on the Java gadget I opened... BUAAAAAAAH!!!
does anybody out there want to help me?

Fa temps que intento fer un boto (icone) per enllac,ar el blog i no me'n surto! He trobat unes tutorials que semblem molt facils, com aquesta, i tot i aixi no hi ha manera!
Si algun dels meus seguidors o llegidors sap com es fa, em podrieu donar tots els passos que he de seguir per fer-lo? o si em podeu fer un???
La foto ja la tinc al compte de photobucket i es la mateixa que faig servir per al titol del blog. Quan intento enganxar les dues adresses de URL a la casella de Java, no surt res... BUAAAAAAH!!!
algu m'ajuda si us plau?

3 comments:

  1. sorryyy!! porto una estona mirant aquests tutorials i no me'n surto. A veure si m'inspiro!!

    ReplyDelete
  2. uau que rapida Anna! ;-D, no se que faig malament amb aquest tutorial... ja ho intentare en un altre moment. A veure si algu que n'hagi fet un em pot ajudar. gracies guapa!

    ReplyDelete
  3. Ostres, m'encantaria ajudar-te, però no sé ni de que esteu parlant!!! jajaja
    A veure si n'aprenc quan ho hagis fet... això és tot un món... ;^)

    ReplyDelete

I love your comments! M'agraden els vestries comentaris!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...