Sunday 20 June 2010

FATHER'S DAY - DIA DEL PARE


Abans de que s'acabi el dia us he d'ensenyar el que he fet!
La Hana ja li ha donat al seu pare i jo haure d'esperar a dimarts per donar-li al meu.

Tenia unes cartulines molt gruixudes, de les que fan servir per fer els passepartouts, i he fet servir fotos de la Hana. Era dificil triar les fotos, en tinc tantes! Al final aixo es el que ha sortit, no ho volia fer massa carregat, prefereixo les coses senzilles.

Ara m'haure de pensat quin sera el proper projecte!


Before the day comes to an end, I had to show you this!
Hana has already given it to her da, but I'll have to wait until tuesday before I can give it to mine.

I had some hard card, the one they use for framing, so I decided to add some of Hana's photos. It was quite hard to pick one, I have so many! So this is the final product, I didn't want to use too many things, I like keeping things simple.

Now I'll be thinking on my next project!

4 comments:

  1. Un bon començament guapa!! Segur que el pare i l'avi de la Hana estaran encantats!!! Ja estic acabant "allò" que tinc pendent...jeje

    ReplyDelete
  2. gracies! es molt senzill i no he volgut complicar-me massa... crec que estaria be escriure el missatge sobre un altre paper de color i enganxar-lo a sobre, per fer mes collage...
    ja anire experimentant!

    ReplyDelete
  3. Molt bé t'han quedat, pel que he llegit es el començament no???? Doncs vinga no hi perdis la practica!!!

    ReplyDelete
  4. Que li ha agradat també a l'avi??

    ReplyDelete

I love your comments! M'agraden els vestries comentaris!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...